CRM system ထဲ တြင္ customization ျပဳလုပ္မည္ဆိုပါက အသစ္ထည့္ေသာ entity (သို႔) attribute မ်ား၏ေ႐ွ႕တြင္ prefix ေပးရသည္။ အဆိုပါ prefix ကို CRM system ၏ Settings > Administration > System Settings ထဲ၏ Customization Tab ၏ prefix တြင္ ျပင္ဆင္ႏိုင္သည္။ ျပင္ဆင္ျပီးပါက ပံုမွန္အားျဖင့္ ျပင္ဆင္ျပီးေသာ prefix သည္ enity (သို႔) attribute မ်ားကို အသစ္ထည့္သြင္းေသာအခါ ငွင္းတို႔ေ႐ွ႕တြင္ ေပၚလာရပါမည္။ ထိုသို႔ မျဖစ္ပါက IIS Web Server ကို reset လုပ္ျခင္းအားျဖင့္ ေနာက္ဆံုးျပဳျပင္ထားေသာ prefix ကို system တြင္ အသင့္အသံုးျပဳရန္ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါသည္။ Reset လုပ္ရန္မွာ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္ပါသည္။
Windows Menu > Run > Type "iisrest" without quotation mark.
Windows Menu > Run > Type "iisrest" without quotation mark.
Comments
Post a Comment